One step at a time

Alla inlägg under augusti 2012

Av Icaaa ♥ - 27 augusti 2012 21:27

.. när han spelade live på stenungsbaden!! 
Grymt bra tryck i publiken och en bra show, men lite besviken är jag på att han missade gamla klassiker som Trubaduren, IQ, Victoria och Jag mår illa. Hatten av till Melody club också, som var förband. Herregud vilken energi grabbarna har på scen!! Det var verkligen jätteskoj att se och det var helt klart värt att vakna upp med blåmärken över hela kroppen efter att ha blivit misshandlad där man stod, längst fram vid scenen.

En bra kväll helt enkelt :)   


 

Av Icaaa ♥ - 9 augusti 2012 17:49


Det är knappt så att man kan tro det,

men min älskade C har äntligen återvänt till Sverige!

Hon har varit så förbannat saknad (♥) så att det inte går att beskriva. Men nu är hon i alla fall hemma igen och givetvis fanns välkomstkomitten här hemma hos mig och väntade på henne (& drack vin) i flera timmar innan ankomst - fan vilken bra kväll det blev :) Synd att några åkte tidigt men så blir det ju när man ska upp och jobba - det är inte alla som är lediga mitt i veckan som vi vård-människor är =P   Hur som helst så var det underbart att se dig igen gumman, och tack till alla mina älsklingar som var med och gjorde kvällen minnesvärd! :) Givetvis var inte kameran laddad men herregud, det tar vi igen på fredag när den riktiga festen är!! =D 


Puss & Kram

Icaaa



Av Icaaa ♥ - 6 augusti 2012 17:06

Jag vill inte påstå att jag känner våra svenska hoppryttare bättre än vår kära förbundskapten men jag måste ändock ställa frågan - Sylve Söderstrand, hur fan tänkte du nu? 

 

Personligen har jag i och för sig aldrig varit ett stort fan utav Lisen Bratt Fredricsson - inte ens när hon var som bäst för typ 10 år sedan.. Okej, a slight exaggeration men ändå. Visst är hon duktig, missförstå mig inte nu. Det är stort att kunna gå in och hoppa en OS-bana. Men hur kommer det sig att hon fick chansen när vi har så många andra duktiga? Var är Daniel Zetterman? Han om någon hade väl förtjänat en chans! Eller varför inte Douglas Lindelöw? Helena Persson?   Förlåt mig (igen) men det finns sååå många, så många som enligt mig förtjänar det här bättre. Speciellt Zetterman. A piece of advice - få ordning på adimistrationen inför uttagningen till nästa OS!!! Det här är pinsamt. 

Men, hatten av till Rolf-Göran som - som vanligt - får allt att se lekande lätt ut. 


Trots dagens nedslag så är han den som mest förtjänar ett OS-guld. Go for it!

Det här är jag


Jag heter Erica, är snart 22 år gammal och har haft både med - och motgångar här i livet precis som alla andra. Just nu ligger min fokus på träning, hästarna och på att ha skoj - vilket är precis vad du kan läsa om här i bloggen. Enjoy!

Läsvärt!

Tidningen Ridsport

Arkiv:


Ovido - Quiz & Flashcards