One step at a time

Direktlänk till inlägg 8 september 2011

En nybliven kassör! =D

Av Icaaa ♥ - 8 september 2011 09:53

Jag älskar mitt nya schema!    Är helt ledig från lektioner på både torsdagar & tisdagar, sååå skönt! Då kan jag rida när det fortfarande är ljust ute (slippa reflexerna = niiice) och göra massa andra mer eller mindre nödvändiga saker som jag hade fått svårt att hinna med annars... 

Idag tänkte jag till exempel testa det nya lunchpasset på sportlife - CX30 - någon som har varit på det? Jag har en känsla av att jag kommer tycka att det är sjukt jobbigt (mina mag & bål-muskler existerar inte) men det känns nog bra efteråt!    


Tittade just på klockan och börjar känna av tidspressen.. Jag har en besiktningstid för fiestan (min gamla bil som har blivit stående stilla sedan i februari när jag köpte den nya) kl 11,40 och innan dess måste jag ta mig bort och köpa en dunk bensin, annars kan inte lillebilen rulla så speciellt långt   .. Packa träningsväskan & föra över pengar måste jag göra också.. Suck! Mkt på en gång när man är nyvaken och knappt vet vart man är! 


Åh, just det ja. Mötet igår var jätte skoj! Nu är jag offeciellt kassör i Svenska Blå Stjärnans  (Göteborgs & Bohusläns) ungdomsstyrelse!     Känns lite nervöst om jag ska vara ärlig men samtidigt väldigt roligt - jag har ju velat vara engagerad där länge så det ska bli riktigt spännande! Håll tummarna för mig? 


Nu är det dags att rusa, om jag hinner så skriver jag ett par rader ikväll. 
Puss & Kram!  

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Icaaa ♥ - 13 september 2012 22:42

Mina planer såg helt annorlunda nu, om någon frågat mig för två år sedan vad jag trodde att jag skulle göra idag, hur mitt liv hade sett ut och hur jag hade mått så hade svaret varit helt annorlunda. Vad gör jag idag? Utbildar mig till undersköterska...

Av Icaaa ♥ - 9 september 2012 09:15

I think I just found my     inspiration           ...

Av Icaaa ♥ - 5 september 2012 09:29


Nej nu får det faktiskt vara nog. Hallå Sverige, vart fan tog moralen vägen?!   När X  är otrogen och alla hans kompisar vet det så verkar det vara accepterat. Ingen säger ju någonting? När sedan hans flickvän är den sista som får veta det hörs kom...

Av Icaaa ♥ - 3 september 2012 15:59

" Blir du bara undersköterska? "  Hallå? Jag ljuger ju om jag säger att det är ett glassigt jobb & visst är det tungt stundtals men, ärligt talat? "Bara underksöterska"? Snälla ni, tänk efter en gång till innan ni vräker ur er någonting sådant. ...

Av Icaaa ♥ - 3 september 2012 15:44

Ja herregud, terminen har nyss börjat och ändå känns det verkligen som att det snart är slut. Vilket ju också är sant, snart är vi färdiga med utbildningen och jag kan titulera mig "mentalskötare". Eller varför inte "Undersköterska"? Positivt, givetv...

Det här är jag


Jag heter Erica, är snart 22 år gammal och har haft både med - och motgångar här i livet precis som alla andra. Just nu ligger min fokus på träning, hästarna och på att ha skoj - vilket är precis vad du kan läsa om här i bloggen. Enjoy!

Läsvärt!

Tidningen Ridsport

Arkiv:


Ovido - Quiz & Flashcards