One step at a time

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

SKARA!

Av Icaaa ♥ - 17 oktober 2011 12:10

ååååh, jag vet! Fett dåligt uppdaterat senaste veckan... Please don't kill me? Jag körde fast så totalt när jag skulle skriva inlägget för dag 4 "Vad är kärlek?", och när jag körde fast så blev jag arg = datorn stängdes av och bloggen totalignorerades i flera dagar... Och sedan blev det helg och då hade jag roligare saker för mig, hihi.   


Här kommer lite bilder från resan till Skara i alla fall: 


       

Det var en rktigt rolig och lärorik kurs! 

Jag är nu offeciellt utbildad i D9 vilket innebär att jag får vaccinera och spruta får, gris & nöt efter avtal med veterinär =) As nice! 
Mer uppdateringar kommer snarast (promise)!
Puss & Kram

Icaaa 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Icaaa ♥ - 13 september 2012 22:42

Mina planer såg helt annorlunda nu, om någon frågat mig för två år sedan vad jag trodde att jag skulle göra idag, hur mitt liv hade sett ut och hur jag hade mått så hade svaret varit helt annorlunda. Vad gör jag idag? Utbildar mig till undersköterska...

Av Icaaa ♥ - 9 september 2012 09:15

I think I just found my     inspiration           ...

Av Icaaa ♥ - 5 september 2012 09:29


Nej nu får det faktiskt vara nog. Hallå Sverige, vart fan tog moralen vägen?!   När X  är otrogen och alla hans kompisar vet det så verkar det vara accepterat. Ingen säger ju någonting? När sedan hans flickvän är den sista som får veta det hörs kom...

Av Icaaa ♥ - 3 september 2012 15:59

" Blir du bara undersköterska? "  Hallå? Jag ljuger ju om jag säger att det är ett glassigt jobb & visst är det tungt stundtals men, ärligt talat? "Bara underksöterska"? Snälla ni, tänk efter en gång till innan ni vräker ur er någonting sådant. ...

Av Icaaa ♥ - 3 september 2012 15:44

Ja herregud, terminen har nyss börjat och ändå känns det verkligen som att det snart är slut. Vilket ju också är sant, snart är vi färdiga med utbildningen och jag kan titulera mig "mentalskötare". Eller varför inte "Undersköterska"? Positivt, givetv...

Det här är jag


Jag heter Erica, är snart 22 år gammal och har haft både med - och motgångar här i livet precis som alla andra. Just nu ligger min fokus på träning, hästarna och på att ha skoj - vilket är precis vad du kan läsa om här i bloggen. Enjoy!

Läsvärt!

Tidningen Ridsport

Arkiv:


Ovido - Quiz & Flashcards