One step at a time

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

Sovmorgon <3

Av Icaaa ♥ - 15 januari 2012 10:36

 Det blev en tuff natt med vak, motorstopp & en hel del annat innan jag kom i säng igår men man ska inte klaga. Idag är en ny idag! Nu sitter jag & väntar på Jennifer - vi ska ge oss ut i skogen med pållarna en sväng och sedan kanske jag drar upp till torp? Alternativet är att åka in till stan men jag ska bara ha ett par nya träningsskor & ett par grejer till bilen från biltema och då känns det smidigare att åka till torp där allting är samlat på en mindre yta. Mindre folk dessutom! Kanske svänger in &  hälsar på Irene på vägen :) 


Jag satt just och funderade över min vecka och kom ganska raskt fram till att jag bara har lektioner på måndag & fredag: What to do med all min plötsliga fritid? Hahaha som om de skulle vara några problem att fylla upp den tiden när man har typ 1000 grejer man måste göra och 1000 till som man gärna vill göra men aldrig har tid till! 

  


Jag är riktigt sugen på att åka och ta ett par längder i bassängen någon dag med.. Någon som vill följa med? Eller kanske åka ner till Sportlife i Kungälv & äntligen prova ett indoor walking-pass, det har jag pratat om länge men tiden räcker liksom aldrig riktigt till. Gud, vilket stressat liv jag lever egentligen... Det är inte bra. Men jag trivs! Haha. Tänkte försöka slänga upp lite bilder senare idag - min älsklingspålle blev ju klippt härom dagen och nu är han inte längre en fux utan cremefägrad <3 Snygging! 


Puss & Kram,

Icaaa

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Icaaa ♥ - 13 september 2012 22:42

Mina planer såg helt annorlunda nu, om någon frågat mig för två år sedan vad jag trodde att jag skulle göra idag, hur mitt liv hade sett ut och hur jag hade mått så hade svaret varit helt annorlunda. Vad gör jag idag? Utbildar mig till undersköterska...

Av Icaaa ♥ - 9 september 2012 09:15

I think I just found my     inspiration           ...

Av Icaaa ♥ - 5 september 2012 09:29


Nej nu får det faktiskt vara nog. Hallå Sverige, vart fan tog moralen vägen?!   När X  är otrogen och alla hans kompisar vet det så verkar det vara accepterat. Ingen säger ju någonting? När sedan hans flickvän är den sista som får veta det hörs kom...

Av Icaaa ♥ - 3 september 2012 15:59

" Blir du bara undersköterska? "  Hallå? Jag ljuger ju om jag säger att det är ett glassigt jobb & visst är det tungt stundtals men, ärligt talat? "Bara underksöterska"? Snälla ni, tänk efter en gång till innan ni vräker ur er någonting sådant. ...

Av Icaaa ♥ - 3 september 2012 15:44

Ja herregud, terminen har nyss börjat och ändå känns det verkligen som att det snart är slut. Vilket ju också är sant, snart är vi färdiga med utbildningen och jag kan titulera mig "mentalskötare". Eller varför inte "Undersköterska"? Positivt, givetv...

Det här är jag


Jag heter Erica, är snart 22 år gammal och har haft både med - och motgångar här i livet precis som alla andra. Just nu ligger min fokus på träning, hästarna och på att ha skoj - vilket är precis vad du kan läsa om här i bloggen. Enjoy!

Läsvärt!

Tidningen Ridsport

Arkiv:


Ovido - Quiz & Flashcards