One step at a time

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Drama på gymmet..

Av Icaaa ♥ - 24 januari 2012 21:34

Idag var jag med om någonting MKT otrevligt! En lärare som jag hade för många år sedan (som var ett riktigt äckel, om man nu får lov att uttrycka sig så) befann sig på gymmet samtidigt som mig & tyvärr så hade jag glömt min mp3 vilket gjorde att jag (ofrivilligt) hörde vartenda ord som han vrålade till sin kollega... I & för sig så var gymmet nästan folktomt men jag måste ändå säga att man inte är särskilt proffesionell när man står och snackar skit om sina elever & deras inlärningsförmåga, på en offentlig plats. När han (med namn på eleven) jämförde en av killarnas intelligensnivå med en guldfisk så fick jag nog. I snapped. Det är ingenting jag är stolt över men om han beter sig som ett svin så ska han fan ta mig få höra det också..... Gubbf*n. Tyvärr har jag en tendens att tala innan jag tänker när jag blir arg, så jag var nog inte så vidare värst trevlig, men om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag att han förtjänade det. 

USCH!

  



Annars gick träningen faktiskt bra, jag började med att köra 30 minuters intervallträning på crosstrainern för att komma igång ordentligt och sedan fick mina axlar sig en rejäl genomkörare. Tyvärr så var jag inte riktigt kompis med klockan så jag hann inte med allt jag hade tänkt men ett par mag-övningar blev det också & sedan drog jag till jobbet! Btw så är det typ 4e gången jag träffar på William på gymmet - börjar dock misstänka att jag ger honom lite otrevliga vibbar vilket inte är meningen. William: förlåt mig om jag inte hälsar - när jag är på gymmet så är jag oftast så fokuserad på det jag gör så jag ser inte vem jag går förbi. I'm sorry..   


Imorgon blir det en heldag med smärta (i dubbel bemärkelse) i skolan & på kvällen ska jag och min lilla pälskling  träna dressyr för Emelie här hemma i paddocken. Jag ska försöka komma iväg till gymmet innan skolan också.. 

  


God natt på er, 
det blir en tuff dag imorgon.

Puss & Kram,

Icaaa
   

 
 
Ingen bild

Ems

25 januari 2012 17:28

irk :S du gjorde rätt som sa till.. vem vet vem han pratar om näste gång lixom! bra att du börjar stå på dej igen tjejen! ;P nu känner jag igen tjejen jag träffade i Falsterbo för måånga år sen ^^
kraaamar! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Icaaa ♥ - 13 september 2012 22:42

Mina planer såg helt annorlunda nu, om någon frågat mig för två år sedan vad jag trodde att jag skulle göra idag, hur mitt liv hade sett ut och hur jag hade mått så hade svaret varit helt annorlunda. Vad gör jag idag? Utbildar mig till undersköterska...

Av Icaaa ♥ - 9 september 2012 09:15

I think I just found my     inspiration           ...

Av Icaaa ♥ - 5 september 2012 09:29


Nej nu får det faktiskt vara nog. Hallå Sverige, vart fan tog moralen vägen?!   När X  är otrogen och alla hans kompisar vet det så verkar det vara accepterat. Ingen säger ju någonting? När sedan hans flickvän är den sista som får veta det hörs kom...

Av Icaaa ♥ - 3 september 2012 15:59

" Blir du bara undersköterska? "  Hallå? Jag ljuger ju om jag säger att det är ett glassigt jobb & visst är det tungt stundtals men, ärligt talat? "Bara underksöterska"? Snälla ni, tänk efter en gång till innan ni vräker ur er någonting sådant. ...

Av Icaaa ♥ - 3 september 2012 15:44

Ja herregud, terminen har nyss börjat och ändå känns det verkligen som att det snart är slut. Vilket ju också är sant, snart är vi färdiga med utbildningen och jag kan titulera mig "mentalskötare". Eller varför inte "Undersköterska"? Positivt, givetv...

Det här är jag


Jag heter Erica, är snart 22 år gammal och har haft både med - och motgångar här i livet precis som alla andra. Just nu ligger min fokus på träning, hästarna och på att ha skoj - vilket är precis vad du kan läsa om här i bloggen. Enjoy!

Läsvärt!

Tidningen Ridsport

Arkiv:


Ovido - Quiz & Flashcards